צילום לסושיאל מדיה – יעל רופמן

איך יוצרים בנק תמונות למדיה החברתית עבור מטפלת באכילה רגשית, כשהמטפלת לא נמצאת בתמונות? אם עדיין לא הספקתם להכיר אותי לעומק, ובכן, אתגרים בשבילי הם כמו משחקי חשיבה מטורפים בשבילי. אני יכולה לשבת יום ולילה ורק לזרוק רעיונות. יש לי תהליך כמובן שאותו אני עוברת בכדי ליצור צילומים שכאלו, תוך שיחה ומחקר מעמיק בתוך העסק של הלקוח שלי. בנק תמונות למדיה החברתית אמור מצד אחד להיות מבודל ולדבר את השפה האישית והחזותית של העסק שלכם, הוא אמור להיות עם סטייל מסוים שמתאים לכם, כזה שיוכלו לזהות אותכם מרחוק, אותו בנק תמונות צריך להיות מאוד לא תואם לצילומי סטוק גנריים שמורידים בחינם מהאינטרנט, ומהצד השני – אותו בנק תמונות צריך להכיל צילומים, שכל אחד מהם הוא גם בר שימוש כמסר שיווקי בפוסטים ובמסרים שלכם. המטרה בצילומים כאן הייתה לשמור על צבעוניות המותג, לשמור את זה קליל ושמח, אך מצד שני לדבר במסרים וויזואליים שמעבירים הצהרה חדה וחותכת, בדיוק כמו המטפלת באכילה רגשית. הצילומים עוסקים במסרים של 'אוכל טוב', 'אוכל רע', מה נחשב אסור ומה מותר, אוכל שנחשב כחטא ומסגור של דעות קדומות (ירקות בריאים, מתוקים לא), אוכל מתוק שיוצא לחגיגה אסורה ודרמטית מאוד (רובינו מכירים את התחושה שאנו נכנעים למתוק באמצע הלילה והופכים את זה למסיבה מלאה בחטאים), וכל אלו בוצע דרך קומפוזיציות חותכות ותאורה חדה וקונטרסטית בכדי להקצין את החוויה (וגם לשמור על קלילות כי בכל זאת, ההתמודדות שלנו עם אכילה רגשית אמורה להיות מרגיעה ומהנה ולא מסע ייסורים).